Quen somos?

A asociación cultural e xuvenil Carabullo xurde das inquietudes solidarias de tres xoves chairegos, que con moito afán e esforzo embarcáronse nunha aventura por todo Europa e Asia ata Mongolia.

O proxecto chamado Mongol Rally, é unha viaxe solidaria por medio mundo até Ulan Bator no que ademáis de vivir unha catarsis cultural, axudaron con medios económicos e co propio vehiculo utilizado, a xente do terceiro mundo.

Noelia Darriba e Ismael Garcia na chegada a Ulan Bator

Fundadores e aventureiros da asociación:

Ismael Garcia

Noelia Darriba

Jose Antonio Barros

Unha vez logrado este gran reto, decidimos seguir coas nosas andanzas no eido do desembolvemento comunitario, cultural e deportivo de Muimenta e arredores, onde, isto de andar a argallar e organizar distintos eventos é case unha obriga.

Unha reflexión sobre “Quen somos?

1. Es la primera vez que entro en vuestro blog y la verdad me ha encantado!!! y es que ya no sólo es el blog,si no lo que luchan todos los que forman esto por el pueblo y por nuestra cultura. No olvideis que aquí estaré siempre que pueda para ayudaros!!!! Un besazo de una amiga que os adora!!!! Merysuky!!!!

Os comentarios están pechados.