III encontro de Beisbol Muimenta-Outeiro.

Este ano retomamos este agardadisimo encontro entre dous pobos irmaos. Pero entre os que unha sa rivalidade lles fará poñer unha caixa de cervexas en xogo.

Cartel de este terceiro encontro.

O estadio de O Pichón, onde a S.D. Muimenta xoga como local, servirá de espazo para a disputa de un encontro que vai xa pola súa terceira edición, non consecutiva, e que comenzou xa fai uns cantos anos pola inquedanza de atopar un deporte no que, de unha maneira amigable, nos puideramos retar os dous pobos veciños sen unha clara ventaxa para ningún dos dous lados. Isto debese á completa ignorancia das reglas de xogo cas que partimos nun principio, así conseguimos unha mellora igual en cada equipo.

Participantes do II encontro, fai un par de anos.

A participación esta aberta a calquera persoa, os equipos serán mixtos e non é necesaria a procedencia de ningún dos dous pobos para xogar. Iso sí, aquela persoa que participe deberá defender a morte ao seu equipo, xa que unha caixa de cervexas estará en xogo.

Para inscribirse, abonda con avisar no noso facebook, ou o propio día do encontro no campo de xogo ás 16:30.

Non estaremos á altura das potencias mundiais no beisbol, Venezuela, Rep. Dominicana, Cuba, Puerto Rico… Pero si tentaremos imitar o seu papel no pasado Clásico Mundial de Beisbol onde derrotaron e non deixaron clasificarse para as fases finais ás “pre-potencias” capitalistas como os EEUU ou os Paises Europeos. Eles pelexando polo Mundial e nos pelexando pola caixa de cervexas!!